hur kan man var så...

himmla ahhhii!!! Kan man inte bara låta folk va? är det svårt att gå förbi utan att göra ngt elr säga ngt?
är det tvungent att klippa av håret på ngn?
iaf ska inte babbla för mkt så att ajg få ett utbrott  av störighet på personer :P
idag har jag träffat min kusin hennes sambo och mina kusinbarn :) Hade bad idag oxå i skolan inte världs bäst men aja...
Jonna har sagt att ajg ska blogga mer bara för att madde bloggar mer än mig, kan inte rå för att jag inte hinner vi håller på att göra iordning allt typ :)
Ska nog träna lite piano och så sen spela wii (; ska kollar lite roliga youtube klipp me <33





kram o puss gottfolk!!
//Sussie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0