Göteborg!!

Heej!! :D
Om en stund så kommer min mamma så ska jag hon och syrran åka till göteborg och vara där, så vi sover i mormors hus!!
Sen ska vi nog träffa släkten och på hem vägen blir det nog borås badhus!!
Jag kommer inte kunna blogg förän jag kommer hem där ifrån om jag inte får låna mina kusiners data och lägga in något! :)

Ni kanske redan läst det men ändå sjukt att en 10 årig tjej fått barn
och pappan är oxå minderårig, helt sjukt elller hur!!!!!!
Aja, iaf men jag hoppas att jag får det trevligt i helgen!

"hoppas att jag kan blogg lite oxå"! xP
Frukosten blev flingor och yoghurt en  macka och BRAVO!!
"lite dålig bild"








puss  //Sussie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0