tänkte.. + voffel dagen!!

göra många saker i dag som inte blivit av och nu är det nästan sent :(
1, hade tänkte gå ut oc gslå lite (spelar golf)
2, ev. skulle ebba hängt med då men det blev inte heller
3, skulle bloggat tidingare

Men nu hinner jag blogga lite:)
har varit i skolan i dag hade idrott va väl lagom kul *.*  Sen har jag varit hemma bakat vofflor och lite sånt..
har sutit vid datorn pakat ihop kläder och målat naglarna för morgon dagen eftersom vi ska fira farfar
som fyller 80 år!! Så jag kanske inte bloggar i mon för se vad jag hinner ^^

i förskott..!!


Yes, you do!! :P

Men iaf nu ska jag inte ta på er dyrbara tid mer ska själv kanske käka lite :)
ha en bra kväll nu dra jag till tvn!!



kram
//Sussie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0