Ny mobil <33

fick en ny mobil igår :D Men orkade inte skriva så mkt igår igentligen igenting :S
Idag hade vi slöjd so NICE ^^ halv 3 spelade jag piano ska även spela imon tack o lov behöver jag inte träna så mkt ~.~ Har gjort lite läxor och tagit foton NICE <33
Farfar är här nu och hjälper syrran med läxerna/ förhör henne, så jag tog plats framför datan en stund :)
Imorgon blir det väl inte så mkt på torsdag ska jag, ebba o moa baka kladdkaka även tror jag att vi ska baka Amrikanska pannkakor. Fast det vet de inte om förän nu om dom läser detta "hihi" :*
Nu tror jag att jag ska spela lie piano och kolla på tv så detta får bli slutet (;





kramizz
//Sussie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0