hiss o diss

ska hissa o diissa lite senare men först...
lärarna från "högskolan" kom och berättade om sjuan :) det ända man jag är orolig för det är försening men jag har inte kommit försent så mkt nu så *.*
Har varit o handlat o lite så har spelat wii en stund nu också, ska fortsätta snart :P

Hiss!!
- Lampa på ikea kostar 25 kr otroligt!! haha
- Det är helg!!!! :D
- Tacos  i kväll!! :P
okej nu ska jag försöka vara seriös.
- 101 sätt att åka ut ur en game show, varning för barn och parlamentet är  ikväll!!

Diss!!
- Missar let´s dance (men det gör inget) :)
- kan inte bestämma om jag ska ta Spanska o sen Franska elr Spanska o sen Tyska?!!
- Har ingen mer diss :( tyvärr



Trevlig helg PUUUSSS!!
//Sussie ♥

Kommentarer
Postat av: ellenotendal - en slags fotoblogg

sv; kul att du tyckte om dem! :)

2011-03-04 @ 17:50:20
URL: http://ellenotendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0