Helloooo

Nu sitter jag och ebba här i pappsen´s rum och kollar på tv och sitter vid datan :P
Vi är så himmla tekniska lyckades faktiskt sätta i 2 sladdar och sätta på tv utan kontrollen "den har gått och gömmt sig" :) (; Så nu ligger ebba på sängen och kollar på tv/ läser och jag sitter vid datan :P
skulle igentiligen varit pluggdag i dag men vi orkar typ inte har bara spelat piano men det suer fett!!!!!!!! "lite iaf" HAHA :p
idag har jag o ngr till jobbat me fåglar :S skriver om pärlugglan. hade helst inte velat skriva om fåglar, men vi hade inget val. *.*

liten bild på den :P
Nu ska jag lägga mig och kolla på tv kanske läsa lite oxå vem vet?? :)




kram
//Sussie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0