pistol...

nja, ebbas bror jagade mig med en leksaks pistol och jag sprang typ sunt och skrek!! Så när vi håll på med mackorna vi skulle tosta så skojade jag och moa med varran så kommer han mad sin dumma leksaks pistol och sen typ jagade mig runt :S 
Så jag var helt cpig o bara sprang runt och skrek och sen lägger mig på golvet och as flabbar  :P
sen spelade vi wii feet.
igår när ajg o moa va så brotades vi lite "sparkade" varran på skoj och så krockar min fot och hennes smalben och nu är min fot typ stukad. :(
"tv: nyheterna - typ styck möderi blä :( 
Iaf nu ska jag smaska på choklad :P <3

en bild från sommar som jag och nina pysslade litew me på för skojs skull :P




kram
//Sussie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0