Ebba och Johanna!!

Heej! :d
Idag har jag varit med Johanna och ebba det var jätte kul, först så var ebba och skulle ta 1 till hål i örat det blev skit snyggt!! vi och fikade och sen va vi och handlade lite XP Efter det så gick vi till ebba och nu är jag hemma!! :)
Vill oxå ta ett till hål, måste tjata till mig det nu innan jul ;D
Men iaf nu måste jag gå och fixa lite med pappas farsdags pressent vad det nu få bli <33
Man aja iaf har det gött till nästa gång!
Fick ett brev från Ebba efter hon varit i Tunisien, innan idag ska läsa upp vad det står iaf lite! :)

Hej!
Nu har vi kommit fram efter 4 timmars flygresa och sedan lite buss till hotellet.
Hoppas allt är bra med dig och att det inte är för kallt där hemma här är det svensk sommar värme.....

Hoppas att det verkligen inte gjorde ngt att jag skrev lite lite... av det!!!  Tack ebzz ♥

Så ser det ut utanför typ...! :)


Kram
//Sussie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0